Copa d’Espanya de Regularitat Motos d’Aigua en Moraira

Gran prova, realitzada en aigües de Moraira (Alacant) on, l’orientació, càlcul, navegació i responsabilitat van fer que els participants fora un èxit.

Les condicions de la mar, es van complicar a mitjan prova i va fer que els pilots s’hagueren d’esforçar al màxim amb les seues motos d’aigua, donat el fort vent que entrava de sud-oest.

En la categoria individual, s’alçava amb la victòria el pilot Javier Llinares, amb el segon lloc es feia Pablo Abril i tercer en la categoria Sergio Callado.

En la categoria per parelles, la parella formada per Vicente Juan Cardo i Keila Card es va fer amb la victòria en la general i en la seua categoria per parelles, en la qual la parella formada per Rubén Jiménez i Brenda Fernandez es feia amb el segon lloc i completava el pòdium Miguel Ángel Jiménez i Jorge Jiménez.

També premiat, Jorge Díaz, per la realització del recorregut en un jet, tot el recorregut, grandíssim esforç.

Pròxima cita i final de la Copa d’Espanya aquest pròxim 18 de desembre en la Mar Menor (Múrcia).

Copa d’Espanya de Regularitat Motos d’Aigua en Moraira

La Federació Espanyola de Motonàutica en col·laboració amb la Federació Valenciana, la Federació Murciana i el Club Nàutic de Moraira organitzen en el Club Nàutic de Moraira, diumenge que ve 27 de novembre, l’esdeveniment:

Copa d’Espanya de Regularitat Motos d’Aigua en Moraira

Més de 50 pilots provinents de tota geografia espanyola es batran en una prova on no preval la velocitat i potència de les seues motos, sinó que s’imposarà l’orientació, regularitat i navegació.

És una prova molt apreciada pels pilots i amb gran afluència de públic, ja que, en prevaldre la navegació a la velocitat, ens permet acostar la competició a usuaris de motos d’aigua que no participen en proves del Cto d’Espanya de velocitat.

Els pilots han d’estudiar les distàncies entre els punts de control per a navegar fins ells en el temps exacte, ni arribar abans ni després, ja que aquest temps es descompta dels 1000 punts amb els quals parteix cada pilot. L’organització comunicara un dia abans, les velocitats a les quals hauran d’escometre cada tram de la prova i els pilots hauran de fer els seus càlculs per a navegar pels controls de pas en el temps exacte.

En la prova hi ha dos categories on els pilots es poden inscriure, individual o per parelles en la qual preval la regularitat i compenetració de tots dos. La prova solcarà la mar de la Costa Blanca i amb un recorregut total de dos voltes i 28 milles de navegació entre Moraira i Calp.

Real Club Náutico de Valencia - Oficina 6. Cami canal 91 - 46024 - Valencia

de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 (cita prèvia)